به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ بیمه در میان آحاد مختلف جامعه از طرق مختلفی همچون حمایت از کتاب های کودک در خصوص آموزش مباحث بیمه ای از سنین پایین، همواره به عنوان یکی از رویکردهای اصلی این شرکت قرار داشته است.
این گزارش می افزاید، ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور همزمان با همایش بیمه و توسعه روز 13 آذر ماه مصادف با روز بیمه در هفت محور تخصصی انتشارات، مدیریت روابط عمومی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای، فعالیت های فرهنگی و پژوهش های اجتماعی برگزار شد که بیمه سرمد رتبه برتر را در بخش فعالیت های فرهنگی از آن خود کرد.