در آذرماه، حدود 1300 خبر از بیمه رازی در فضای رسانه ای کشور نشر و بازنشر داده شده است که حجم قابل توجهی از این اخبار مربوط به فعالیت های دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در زمینه ریاست پنل تخصصی شبکه فروش در همایش بیمه و توسعه، حضور مدیرعامل بیمه رازی در برنامه زنده شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران، بررسی، تحلیل و اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و حضور افراد نام آشنای صنعت بیمه در رویداد سه شنبه های پاسخگویی بوده است؛
نکته قابل توجه در بررسی آمار اخبار منتشر شده با محوریت بیمه رازی آن است که در کنار بازنشر اخبار شرکت از سوی رسانه ها به ویژه پایگاه های خبری، فعالیت این شرکت، حتی در سطح بین المللی از سوی رسانه ها رصد و نقد می شود که این موضوع، نکته بسیار مهمی برای شرکت بیمه رازی است.