به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این نشست تخصصی که به ریاست دکتر بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی و در این نهاد ناظر برگزار شد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، با اشاره به برنامه راهبُردی تدوین شده در بیمه دی اظهار داشت؛ حرکت به سوی ارایه ی خدمات نوین بیمه ای و پیوند دادن محصولات بیمه ای با دیگرحوزه های اقتصادی و خدماتی، همان افقی است که استراتژی های شرکت بیمه دی بر اساس آن تعیین شده است. محمدرضا کشاورز در ادامه افزود؛ بر اساس همین اهداف و مطالعه بر رفتارشناسی مشتریان آینده ی صنعت بیمه، اپلیکیشن «دِی دار» طراحی، اجرا و به مرحله ی بهره برداری رسیده است.
در ادامه ی این جلسه که هیئت عامل بیمه مرکزی، فعالان صنعت بیمه، نمایندگان سندیکای بیمه گران و جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، تیم بیمه دی، ضمن ارائه ی جزئیاتی در خصوص اپلیکیشن «دِی دار» به معرفی «خانه ی نوآوری بیمه دی» و محصولات جدید این شرکت در حوزه ی بیمه های زندگی پرداخت.
در خاتمه ی این نشست، دکتر بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که؛ توسعه ی صنعت بیمه از مسیر برنامه های مبتنی بر آینده پژوهی می گذرد، افزود؛ ایجاد مراکز نوآوری در شرکت های بیمه ای مانند بیمه دی، نشان از پذیرش اهمیت این موضوع و آینده نگری ایشان دارد. همچنین دکتر بهزادپور نیز با بیان پیشرو بودن بیمه دی در حوزه ی خدمات دیجیتال و امضاء پوستر اپلیکیشن «دِی دار» اظهار امیدواری کرد؛ تلاش تمامی شرکت های بیمه ای فعال در حوزه ی دیجیتال و هم افزایی آن ها، به رشد و پویایی صنعت بیمه کمک نمایند.