به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین المل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در این همایش که مطابق هرسال با حضور مقامات ارشد برگزار می شود آخرین دستاوردها، عملکردها و انتظارات صنعت بیمه کشور ارائه خواهدشد و مقالات برگزیده، بصورت حضوری و پوستری تشریح می شود.
بر اساس این گزارش در حاشیه این همایش و با توجه به محور در نظر گرفته شده، خدمات شرکت های استارتاپی بیمه ای در قالب نمایشگاهی مستقل در معرض دید بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان قرار خواهدگرفت.
به همت شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور، آثار مکتوب جمع آوری شده توسط شرکت های بیمه ای شامل کتاب، پایان نامه، نشریات و... در قالب نمایشگاه آثار مکتوب عرضه خواهدشد و مرکز پاسخگویی 2342 بیمه مرکزی نیز پاسخگوی مراجعان خواهد بود.
هم چنین در این همایش آیین اختتامیه برترین روابط عمومی های صنعت بیمه کشور با معرفی شرکت های برتر در هفت محور تخصصی روابط عمومی برگزار و از آنها تقدیر خواهدشد.