پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 577485 تاریخ : 1400/01/24-11:37:22
,10025,
بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می شود

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه:

بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می شود

روابط عمومی ها برای تبدیل فعالیت ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که به صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: بخشی نگری و رویکرد جزیره ای در امر ارتباطات و اطلاع رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی آگاه سازی سیاستگذاران و مدیران مجموعه ها را پیش نیازی برای آگاهی بخشی عمومی، ارزیابی کرد و اظهار داشت: رصد نقطه نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت ها با ادبیات رسانه ای از ماموریت های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می رود.
وی از روابط عمومی ها به عنوان مهم ترین بازوهای خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت پذیری و نوآوری در امر اطلاع رسانی و همچنین پرهیز از عملکردهای ویترینی و برنامه های شعارزده می تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه ای روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه ریزی شده صحیح حرکت کند.
دکتر سلیمانی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در بخش های مختلف، اظهار کرد: مردم اگر خدمات صنعت بیمه را لمس کنند ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش خواهد یافت.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود از مجموعه روابط عمومی های صنعت بیمه به دلیل تلاش بسیار در راستای فرهنگ سازی و توسعه ارتباطات، قدردانی کرد و افزود: سهم صنعت بیمه در رسانه ها می تواند مطلوب تر باشد که تحقق این امر در گرو تعامل روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و صاحبان قلم است.
وی در پایان از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با اطلاع رسانی سریع، شفاف و گسترده، بیش از پیش به رشد جایگاه این صنعت در جامعه کمک کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران