پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 200054 تاریخ : 1395/03/05-15:02:24
,2,16,
بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران

بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران

بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران در بیستمین سال فعالیت این بانک صادر گردید که به شرح ذیل می باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پست بانک ایران:

 

بسم الله الرحمن الرحیم



بیانیه ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب در بیستمین سال فعالیت پست¬بانک ایران توسط کلیه همکاران قرائت و همه حاضرین به اجرای آن ملزم و متعهد شدند.
سپاس خداوندی را که نعمت خدمتگزاری بر ما عنایت فرمود.
من بعنوان یکی از مسئولان پست¬بانک ایران با اذعان بر اینکه (خدمت بالاترین عبادت است) از او مدد میخواهم در متصف شدن به صفات مطلوب شخصی و حرفه ای و در راستای تحقق اهداف بانک در سال 1395 مرا یاری نماید تا بتوانم با عزمی استوار و درک شرایط و آمادگی در ایجاد نقش برای بالندگی بانک ضمن تقویت روحیه وفاداری و همراهی با سیاستها، نسبت به رعایت اصول این بیانیه و موازین آن، متعهد باشم.
براستی که این همایش فرصتی را فراهم آورده تا یکبار دیگر هویت جمعی و سازمانی خود را با مباهات تمام مرور کرده و با استفاده از فناوریهای نوین روز و تجارب ?? ساله، در عرصه نظام بانکی، مجموعه قوانین و مقررات بانک را سرلوحه امور و تلاش و تکاپو برای رسالت اجتماعی و انسانی آینده بانک، قرار دهیم.
بدون شک جایگاه و آینده پست¬بانک ایران در گرو تلاش¬های بی¬تکلف و عاشقانه مجموعه¬ای از کارکنانی است که جمعی به افتخار بازنشستگی نائل و گروهی دیگر شاغل و در حال خدمت هستند، و گروهی از فرزندان این سرزمین نیز در آینده مسئولیت¬های این بانک را برعهده خواهند، گرفت.
لذا، من در این برهه از فعالیت بانک، در میثاقی جمعی، خود را به اجرای موارد ذیل: ملزم و متعهد می-دانم.


?) با رعایت حسن خلق و صداقت در گفتار و کردار ، امانتداری، رعایت قوانین و مقررات، مسئولیت-پذیری با روحیه پاسخگوئی، وقت¬شناسی، وظیفه¬شناسی، حضور به موقع در محل خدمت، آراستگی ظاهر و محیط شغلی، رعایت نظم و انضباط فردی را سرلوحه امور خود، قرار دهم.
?) تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای صمیمی و همدلی برای جلب وحفظ اعتماد متقابل بین کارکنان و مشتریان تحت سرپرستی، بکار گیرم.
?) با مشتریان و ارباب¬رجوع بانک با ادب و احترام و وقت¬شناسی و با صبر و شکیبایی و گشاده¬رویی تمام، کار او را در سریع¬ترین زمان ممکن انجام و پس از انجام کار وی، با تکریم اورا بدرقه، خواهم کرد.
?) با تلاشهای مضاعف، ضرائب اطمینان و اعتماد مشتریان و جلب رضایت آنان، زمینه رشد و کارایی و افزایش بهره¬وری بانک را از هر حیث، فراهم خواهم نمود.
?) با آگاهی و اطمینان از اینکه مشتریان سرمایه¬های اصلی بانک هستند همواره با خوشروئی و سرعت در ارائه خدمات و تکریم آنان، زمینه¬های توسعه و افزایش منابع و درآمد مورد انتظار بانک را فراهم خواهم نمود.
?) تلاش خود و مجموعه تحت سرپرستی را با ایجاد کار گروه فنی درسال 1395 معطوف به جذب و افزایش درآمد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان، خواهم نمود.
تلاش خواهم کرد تا با ارتقاء فرهنگ دینی و سازمانی و حفظ اسرار و حفاظت از اموال بانک، به اتفاق سایر همکاران تحت پوشش، سیاستهای کلی بانک را همراه و همیار باشیم.


«خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران