به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این اختلال از ساعت یک لغایت 3 بامداد جمعه بیست و یکم دی ماه در سامانه اینترنت بانک ایجاد می شود و پس از اتمام عملیات، خدمت مذکور طبق روال در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مشتریان بانک تجارت می توانند در این مدت از دیگر خدمات الکترونیک این بانک مانند تلفن بانک، همراه بانک و دستگاه های خودپرداز استفاده کنند.
مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با شماره 1554 به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به عموم مشتریان را دارد.
روابط عمومی بانک تجارت از همکاری و سعه صدر مشتریان ارجمند خود قدردانی می کند.