به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، این اختلال کوتاه مدت در ساعات نخستین بامداد روز جمعه هفتم خرداد ماه در تمامی خدمات الکترونیک ایجاد می شود و پس از اتمام عملیات بروزرسانی سیستم ها ، خدمات مذکور طبق روال در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
همچنین ارسال پیامک های واریز و برداشت از حساب مشتریان نیز در همان ساعات با اختلال همراه بوده و پس از برقراری سرویس های خدمات نوین و کارت این پیامک ها متعاقبا با تاخیر برای مشتریان ارسال می شود.
روابط عمومی بانک ضمن پوزش از مشتریان ارجمند از همکاری و سعه صدر آنها قدردانی می کند.