به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، عیسی قهرمانی چابک با اعلام این خبر گفت: در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شبکه بانکی و شهروندان در شهرهای مختلف کشور تلاش شده تا با استفاده از روشهای علمی و با توجه به معیارها و عوامل مؤثر ؛ بهینه سازی مکان شعب ، باجه ها و پیشخوان های شهرنت در دستورکار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هم اکنون 256 شعبه بانک شهر در سراسر کشور مشغول خدمات دهی به هموطنان است، تصریح کرد: تمامی این شعب از فضایی مناسب و مجهز به آخرین امکانات بانکداری الکترونیک و نوین برخوردار هستند.
قهرمانی چابک ادامه داد: همچنین 86 باجه بانک شهر در راستای تکریم مشتریان و به منظور جلوگیری از هدر رفت زمان و کاهش مسافرت های غیر ضروری درون شهری و ارائه خدمات یکپارچه و مطلوب بانکی در کشور فعالیت می کنند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه از فعالیت بیش از 350 پیشخوان شهرنت در بیش از 180 شهر کشور خبرداد و گفت: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از خدمات پیشخوان های شهرنت، درخواست های به دست آمده درخصوص نصب پیشخوان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت دارا بودن این شرایط، اقدامات لازم جهت افتتاح پیشخوان شهرنت صورت می پذیرد.
قهرمانی چابک با تاکید بر اینکه حرکت به سمت بانکداری دیجیتال، طبق برنامه ریزی های انجام شده با سرعت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نزدیک به 70 درصد خدمات بانکی از جمله برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و صدور کارت نقدی، انتقال وجه بین سپرده ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه، پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، ارایه صورت حساب، صدور ضمانت نامه بانکی، صدورتمکن مالی و .... که در سطح شعب ارائه می شود از طریق شهرنت های دارای دستگاه خودبانک انجام میشود.