به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم کردن عدالت در خدمت دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی نفعان با بهره گیری از دانش روز و با استفاده از فن اوری های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره برداری رسید.
احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه 1399 در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می دهد.
وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم سازان و تصمیم گیران شرکت به فراخور نیاز می توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش های شرکت بهره ببرند.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همکاران معاونت فن اوری اطلاعات و توسعه زیرساخت و همچنین حمایت های مدیرعامل شرکت برای فراهم سازی چنین فرصتی قدردانی کرد.