به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، احمدرضا ایرجی زاده رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین با تشریح استراتژی های کلان بانک ایران زمین گفت: حضور پرقدرت در عرصه دیجیتالی کردن نیازمندیهای شهروندان یکی از اهداف ما است.
وی افزود: پس از تحلیل نیازمندیهای شهروند دیجیتال به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه حل برای تامین نیازمندیهای یک شهروند دیجیتال ایجاد یک شبکه ارزش دیجیتال با در نظر گرفتن نقش مهم بانک در اتصال عناصراین شبکه ارزش می باشد. از این رو بر آن شدیم که موبایل بانک جدید ایران زمین را نه تنها به عنوان یک درگاه بانکداری الکترونیک، بلکه به عنوان یک پلاتفرم برای ایجاد این شبکه ارزش دیجیتال بنا کنیم.
ایرجیزاده گفت: هم اکنون همه شهروندان حتی اگر مشتری بانک ایران زمین نباشند، می توانند از خدمات سوپر مارکت دیجیتال موجود روی موبایل بانک استفاده کرده و از شبکه ارزش دیجیتالی که ما با همکاری Fintech Company ها ایجاد کردیم استفاده کرده و لذت ببرند.
رئیس اداره بانکداری مجازی بانک ایران زمین ادامه داد: در ضمن این شهروندان حتی بدون افتتاح حساب به صورت اتوماتیک پس از نصب موبایل بانک عضو باشگاه مشتریان بانک ایران زمین هستند و از جوایز ارزشمند آن بهره مند خواهند شد.
مشتریان بانک ایران زمین، نیز پس از احراز هویت در محیطی کاملا امن فراتر از آنچه که از یک موبایل بانک برای ارائه خدمات دیجیتال می توان انتظار داشت را تجربه می کنند.
وی در خصوص سرویس موبایل بانک جدید بانک ایران زمین، که در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد و بزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، گفت: سرویس های نوین و ویژه ای را در موبایل بانک جدید برای استفاده عموم شهروندان فراهم کرده ایم که به عنوان نمونه می توان به سرویس مشاوره ویدئویی که امکان تماس ویدئویی با شعبه مجازی بانک ایران زمین را فراهم می کند و یا امکان کارت به کارت از مبدا بانکهای دیگر اشاره کرد.
ایرجی زاده در انتها اظهار امیدواری کرد رویکرد دیجیتال بانک ایران زمین، تجربه ای لذت بخش را از انجام خدمات مالی، برای مشتریان به همراه بیاورد.