به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با «بله» به راحتی با دیگران گفتگو کنید، در ارتباط باشید و کارهای بانکی خود را انجام دهید.
خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفت و گو (چت)، پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروه ها و کانال های فروشگاهی، اهدا به کانال های خیریه معتبر، جذب سرمایه جمعی (جمع سپاری تأمین مالی)، اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی، مدیریت آسان و دقیق پرداخت ها، امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط های برنامه نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان های گوناگون)، استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام رسانی و مالی (مانند کانال های رسمی شرکت ها و سازمان ها، کانال های فروش کالا و خدمات و...)، دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی مانند خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و... از جمله خدمات مالی، اجتماعی و پیام رسانی بله است.
این اپلیکیشن در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد