پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492651 تاریخ : 1398/08/04-15:37:56
,2,
بزرگترین مزیت پست بانک ایران ارائه خدمات بانکداری خرد در بستر فناوری های نوین درسطح کشور است

دکتر کشاورزیان عضو هیأت مدیره:

بزرگترین مزیت پست بانک ایران ارائه خدمات بانکداری خرد در بستر فناوری های نوین درسطح کشور است

کشاورزیان ضمن اشاره به نقش و اهمیت درگاه های غیرحضوری و بانکداری الکترونیک اظهارداشت: این بانک با مزیت بزرگترین خرده بانکدارکشور باید نسبت به ضرورت ارتقاء و گسترش درگاه های الکترونیک خود درسطح کشور توجه داشته باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر کشاورزیان عضوهیات مدیره پست بانک ایران در سمینار کارشناسان کارگروه پایش و کنترل درگاه های الکترونیک استان ها و مناطق کشور درخصوص روند صعودی دستگاه های خودپرداز (ATM) و پایانه فروش (POS) افزود: باید با افزایش کاربری دستگاه های مذکور درسطح کشور سهم خودمان را درسطح بنگاه های اقتصادی ارتقاء دهیم زیرا این مهم در مناطق کم برخوردار و روستاها دارای ضرورت می باشد.
کشاورزیان تصریح کرد: موبایل بانک جزو مهمترین و پرکاربردترین درگاه های مورد علاقه مشتریان است و به عنوان ابزاری محبوب در بین مشتریان محسوب می شود که باید سهم پست بانک را در این راستا افزایش داده تا بتوانیم در شبکه بانکی کشور، جایگاه خود را محفوظ داریم.
وی در ادامه درخصوص IPG عنوان کرد: خوشبختانه در این مسیر عملکرد مثبتی نسبت به سایر بانک ها داشته ایم و با مراودات خوب و سازنده درحال حاضر با تعداد 250 مورد IPG فعال این مسیر را طی می کنیم.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران با اشاره به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با هم اندیشی و نگاه مشترک در این حوزه با جدیت عمل کرده چون اکثرمشتریان این بانک در روستاها و مناطق کم برخوردار حضور دارند و گستره جغرافیائی در این مناطق بیشتر است از اینرو توسعه بانکداری الکترونیک و خلق محصولات جدید در این راستا بسیار ضروری و مهم است.
کشاورزیان در ادامه اظهارداشت: باید با بهره مندی از کارشناسان نخبه در حوزه بانکداری الکترونیک و با یک تیم منسجم و هماهنگ بستر تحول در حوزه مذکور را مهیا نموده و به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم.
همچنین وی در حین برگزاری نشست های تخصصی در این کارگاه آموزشی، توصیه ها و رهنمودهای لازم را به شرکت کنندگان ارائه نمود.
دکتر شیری: عملکرد 6 ماهه سال جاری پست بانک ایران، نشان از دستیابی به ثبات و حرکت در مسیر برنامه های تدوین شده است
دکتر شیری نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در سمینار کارگروه پایش و کنترل درگاه های الکترونیک ضمن تاکید بر همگرائی و برنامه ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای ماموریت های بانک اظهارداشت: عملکرد شش ماهه اول سالجاری در راستای شناسایی محورهای شکاف آن نشان از دستیبابی به ثبات و در مسیر صحیح حرکت برنامه های تدوین شده می باشد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه افزود: هماهنگی و هم جهتی در اجرای برنامه ها موجب قدرت می شود که این مهم جز با هماهنگی کارکنان در واحدهای صف و ستاد امکان پذیر نسیت.
شیری، شعب سطح کشور را نقطه اتصال بانک با جامعه هدف دانست و اظهارداشت: اگر شعب ما بصورت کارا و منسجم فعالیت نمایند قطعا ذینفعان و مشتریان ما از آن بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به این نکته که بدنه اصلی بانک نقش توسعه ای را دارا می باشد تصریح کرد: باید در ماه های باقی مانده تا پایان سالجاری برنامه ابلاغی را تا رسیدن به اهداف تعیین شده بخوبی پیش ببریم تا در سال 1399 استراتژی تدوین شده و علمی امور را ادامه دهیم.
وی درپایان رهنمودها و توصیه های لازم را نیز به کارشناسان حوزه های بازاریابی، فناوری اطلاعات و باجه های بانکی در راستای پیشبرد اهداف بانک ارائه نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران