به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین با ارائه آمار و اطلاعات به تشریح عملکرد شعب در 6 ماه گذشته پرداخت و ابراز امیدواری کرد با ایجاد روحیه وفاق، همبستگی و همدلی و همگام با سایر همکاران در دستیابی به اهداف از هیچ کوششی فرو گزار نکرده و مصمم تر از گذشته و با قدرت به حرکت خود ادامه می دهیم.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی بازار ارز و طلا به رشد شعب درنیمه نخست سال 97 پرداخت و توجه ویژه به مشتریان و شناسائی خواسته های مشتریان را عامل موثر در حفظ منابع دانست و ظرفیتهای موثر و حجم انبوه قومیتها را از فرصتهای طلایی هر استان برشمرد و با بیان شاخصهای رقابت، محیط سالم و پویا را موجب شکوفائی استعدادها و ارتقاء کیفیت عنوان و افزود نرخ سود به تنهایی ابزار مناسبی برای تجهیز منابع و جلب اعتماد و اطمینان در عموم جامعه نیست و صرفاً در سایه تلاش و عملکرد هوشمندانه میتوان به موفقیت پایدار دست یافت.
وی در ادامه با تشریح سیاست های بانک در دستیابی به اهداف و چشم انداز بانکداری دیجیتال در افق 1400 به اهمیت آماده سازی زیر ساخت، تبلیغ و آگاه کردن مشتریان از خدمات متنوع بانکداری الکترونیک بالاخص تنوع ویترین خدمات بانک در زمینه دارندگان پایانه های فروش و ارائه خدمات در حوزه درگاه الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانک، سامانه یاقوت(تلفن بانک) ، صدور ضمانت نامه ، گشایش اعتبار اسنادی پرداخت و گفت بانک ایران زمین از حیث ابزار و تجهیزات منابع نسبت به سایر بانک های رقیب در شرایط مناسبی قرار دارد و توجه همکاران را به جذب منابع ارزان قیمت به خصوص در زمینه افتتاح حساب جاری برای اشخاص معتبر و ارائه خدمات مطلوب به مشتری و نکاتی در زمینه برند سازی از طریق این خدمات جلب نمود.
سبزواری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در این شرایط حساس هرچند تلاش شعب قابل تحسین است ولی کافی نبوده و انتظار می رود جزء رتبه های برتر کشور باشیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با برنامه ریزی، تدبیر و اندیشه در امور و به ویژه انجام هزینه و فایده درخواستهای مشتریان و استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند سامانه داشبورد مدیریتی و سایر ابزارها در جهت شناسایی نقاط ضعف و برنامهریزی بهمنظور پوشش آن و تقویت نقاط قوت تا در صورت ایجاد تلاطم و نوسان بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و بهترین وضعیت را ترسیم نمائیم.