به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر اشکان اللهیاری، مدیر بازاریابی پرداخت الکترونیک سداد در 25 بهمنماه سال جاری و در نخستین روز اختتامیه این جشنواره برگزار شد و مدیران محصول، تیمهای توسعه محصول، بنیانگذاران استارتآپها و متعهدان به رشد کسبوکار و ارزشگذاری برای مشتریان در آن حضور داشتند.
در این کارگاه سخنرانان به پیچیدهترشدن فرایند تولید محصولات نرمافزاری همچون اپلیکیشنها و وبسایتها اشاره و تجربه مشتریان را در استفاده از نرمافزارهای موفق ایرانی و خارجی تحلیل کردند.
گفتنی است که در ادامه به بالا رفتن انتظار مشتریان نسبت به کیفیت محصولات و تصمیم سریع آنها در خصوص استفاده یا عدم استفاده از یک محصول اشاره شد و سرعت واکنش رقبا و افزایش سرعت کپیبرداری از قابلیتهای محصول نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این کارگاه آموزشی عنوان شد: در حال حاضر بخشی از نیازهای مشتریان توسط سایر محصولات مرتفع شده است و این امر موجب میشود که ارائه ارزش به محصولات سختتر شود. در این شرایط، مدیر محصول و تیم محصول با تمام وجود تلاش میکنند تا با خلق محصولی که از دید مشتری ارزشمند باشد رشد و سودآوری آن محصول را به سطحی پایدار برسانند.