در ادامه علیرضا صادقی نیز با ارائه رهنمودهای لازم در حوزه بهبود تجربه مشتری، خواستار پیاده سازی ایده های شناسایی شده با در نظر گرفتن اولویت بندی خدمات اثربخش شد.
در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل اطلاعات بانکی، سرمایه گذاری و امور شرکتها، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری، بانکداری تجاری، بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، سازمان و روشها، حسابداری مدیریت و بودجه با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد پروژه های در حال انجام، راهکارها و تشریح چالش های اجرایی پرداختند.
چالش های پروژه اعتباربخشی به داده های مشتریان و ملی پیک و همچنین نتایج حاصله در پروژه های بازنگری مدل خدمت دهی در شعب(تجربه مشتری) و بخش بندی کلان مشتریان از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.