حسین کریم خان زند؛ مدیر عامل بیمه نوین با اشاره بر اهمیت شبکه فروش به عنوان یکی از ستون های اصلی شرکت های بیمه گفت: بخش بزرگی از دستاوردهای بیمه نوین در حوزه فروش مرهون تلاش های نمایندگان است و تعامل مؤثر و هم افزایی کارشناسان شعبه و ستاد با اعضای شبکه فروش یکی از استراتژی های مهم در این شرکت است و هر چه شبکه فروش یک شرکت کارآمدتر باشند، اعتماد بیمه گذار به محصولات و خدمات بیمه نیز بیشتر خواهد بود.
وی همچنین از رونمایی یک محصول جدید بیمه عمر و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: طراحی محصولات جدید بیمه ای بر اساس نیاز روز مشتریان یکی از استراتژی های اصلی شرکت بیمه نوین است که هر محصول جدید بر اساس رویکرد مشتری مداری و شناسایی ریسک های نوظهور در صنعت بیمه و در اتاق فکری با همفکری و تعامل کارشنان و مدیران برنامه ریزی و تدوین می شود.
بر اساس این گزارش تمرکز بر افزایش کارآمدی کارشناسان شعبه با بهره گیری از ظرفیت های آموزشی موجود و برنامه ریزی جهت ارتقای انگیزه و توانمندی های نمایندگان از تأکیدات مدیر عامل بیمه نوین در این دیدار بود.