پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313499 تاریخ : 1396/10/20-11:05:07
,3,
برگزاری نشست هم اندیشی مدیران وکارکنان ستادی موسسه اعتباری نور

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران وکارکنان ستادی موسسه اعتباری نور

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور؛ در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان ستادی موسسه اعتباری نور که در روز شنبه مورخ 16/10/96 برگزار شد ابتدا مدیر عامل مؤسسه جناب آقای نظری در ارتباط با ستاد و کارکنان ستادی مؤسسه در سه بخش سخنرانی کردند و در بخش اول سخنانش بر لزوم برنامه ریزی برای مؤسسه ای پر افتخار که لازمه ی آن ارتقای سطح آموزش ستاد برای داشتن کارشناسانی متخصص، با اطلاعات و آگاهی کامل است تاکید کردند واشاره کردند که: «ستاد باید از شعبه جلوتر باشد تا بتواند راهنمای شعبه باشد. از این رو نیاز به آموزش و آزمون برای ارزیابی نیروهای ستادی امری اجتناب ناپذیر است زیرا ستاد بعنوان مغز سازمان باید متخصص، مبتکر، خلاق و آشنا باشد تا بزرگ فکر و حرکت کند.» ایشان در ادامه اعلام نمودند: «ستاد باید پویا و فعال باشد و ایده ها وطرح های ونو داشته باشد تا بتواند مؤسسه را برای تبدیل شدن به بانک از چالشها عبور و برای رسیدن به اهداف یاری نماید.»

مدیر عامل مؤسسه اعتباری نور در ادامه سخنانش، بحرانها و مشکلاتی که بعضاً در نظام های بانکی و مؤسسات در سطح دنیا و یا داخل کشور پدید می آید را ناشی از توجه نکردن به توصیه های کمیته بال در سطح جهانی و توصیه های بانک مرکزی در سطح داخلی و مدیریت ریسکهایی نظیر ریسک اعتباری، ریسک نرخ سود، ریسک نقدینگی، ریسک عملیاتی وریسک بانکداری الکترونیک دانستند و اظهار نمودند؛ جذب سپرده ها با نرخ بالا میتواند سر منشاً مشکلات اساسی و ساختاری برای بانکها و مؤسسات را فراهم سازد.

در ادامه ی این نشست، آقای بصیری معاونت محترم اعتبارات و سرمایه گذاری نیز اصلی ترین تکلیف حوزه اعتباری را تهیه ی خط مشی اعتباری و وصولی و تجهیز منابع بصورت یک زنجیره دانستند و افزودند: "باید در راستای رعایت مقررات بانکی تدوین گردد و بتواند از ریسک های اعتباری جلوگیری نماید."

آقای مرادی معاونت محترم امور شعب هم در رابطه با نقش ستاد در موسسه نکاتی را یادآور شدند و اعلام نمودند: "مهمترین نقش ستاد سیاست گذاری و نظارت بر اجرای آنها در شعب و برقراری پیوند بین سیاست گذاری، انتقال و اجرای آن است که پیش نیاز آن طراحی مدل کسب و کار است."

آقای آتشی معاونت محترم فناوری اطلاعات نیز در ادامه اظهار داشتند:" ستاد محلی است که قرار است راهبری صف را در همه ی جهات بر عهده داشته باشد."ایشان  همچنین به سرویس ها و خدمات جدید از جمله سرویس های IT  و بانکداری الکترونیکی و راه اندازی بحث ارزی، کارگزاری و بیمه در شعب با تایید بانک مرکزی اشاره داشتند.

در پایان این نشست آقای نیلی معاونت مالی و پشتیبانی نیز نکاتی در رابطه با تهیه بودجه و برنامه ی عملیاتی موسسه که تا پایان ماه جاری باید به سرانجام برسد مطالبی را مطرح نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران