پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 41420 تاریخ : 1393/03/11-10:50:20
,1,16,17,
برگزاری نشست سراسری مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری

برگزاری نشست سراسری مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری

نشست سراسری مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک وصنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، «علی اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری» با اشاره به اهمیت «مشتری‌مداری» در برنامه‌های این بانک گفت: « سال 93 برای ما با کسب جایزه کیفیت اروپا آغاز شد که با توجه به حائز صلاحیت شدن بانک گردشگری در حوزه شاخص‌های مهم، این اتفاق در حکم یک موفقیت برای مجموعه محسوب می‌شود.» وی با اشاره به این مطلب که «در بانک گردشگری، شکار فرصت‌ها یک اصل است» خاطرنشان کرد: «برای کلیه همکاران سراسر کشور، تکریم مشتریان باید در جایگاه یک اصل دارای اولویت باشد.»

نایب رئیس هیات مدیره بانک گردشگری با تشریح جزئیات امضای چندین تفاهم‌نامه با بانک‌ها، موسسات و سازمان‌ها، تصریح کرد: «انعقاد این تفاهم‌نامه‌های همکاری، قطعا موجبات توسعه و گستردگی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را برای بانک گردشگری فراهم می‌آورد.» سفری گفت: «هم‌اکنون با بانک‌های با تجارت، انصار، سینا و اقتصاد نوین، تفاهم نامه همکاری داریم که امکان افزایش بالقوه مشتریان و منابع را ایجاد می‌کند و ضرورت دارد که با رعایت اصول مشتری‌مداری و ارائه خدمات مناسب، از این شرایط بهترین استفاده برده شود.»

سفری حمایت بانک گردشگری از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی مولد را یک تکلیف ملی برشمرد و گفت: «در شرایط کنونی اقتصاد کشور، کمک به بخش تولید یک وظیفه است که در این راستا تلاش ما این است با ارائه خدمات نوین و طراحی محصولات جدید، بتوانیم به نقش آفرینی بپردازیم.»

نایب رئیس هیات مدیره بانک گردشگری گفت: «از آنجا که برنامه ما بر این اصل استوار است که فعالیت های بانک گردشگری در بخش توریسم کشور توسعه جدی داشته باشد، همکاری گسترده با شرکت های خدمات مسافرتی، هتل ها و ایرلاین ها در ماه‌های اخیر مورد توجه بوده و در این راستا توانسته ایم بسترسازی مناسبی انجام دهیم.»

گفتنی است؛ در این نشست واحدهای مختلف ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد خود در ماه های آغازین سال جاری به طرح برنامه ها و اهداف خود در راستا برنامه توسعه کلان بانک گردشگری پرداختند.
 
 
 
 
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران