وی با بیان اینکه روابط عمومی در سال گذشته 11 عنوان ویژه نامه و 20 جلد کتاب منتشر کرده است، افزود: در همین سال 56 برنامه، مراسم، افتتاح و نمایشگاه برگزار کرده است.
حسین پور ادامه داد: همکاران روابط عمومی در سال گذشته به بیش از 25 هزار و 400 تماس مردمی پاسخ داده اند.
رئیس اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 949 پوستر، بنر، اسلایدر سایت، کلیپ، موشن گرافیک و تابلوی شعب و باجه های بانکی روستایی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه در سال های گذشته فعالیت روابط عمومی به شکل تجاری و تبلیغاتی بوده است ولی امروز رویکرد فعالیت ها بیشتر رویکرد خدمات محوری است.
حسین پور با تاکید بر اینکه مهم ترین انتظار بانک، اقناع مخاطبان و ذی نفعان در جهت تامین اهداف و جلب رضایت آنان است، گفت: ایجاد تعامل درون سازمانی، پاسخ گویی و ملاقات چهره به چهره از مهمترین انتظارات از روابط عمومی ها است.
در ادامه این جلسه، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی، با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژه ای به فعالیت روابط عمومی دارد، گفت: باید با همکاری یکدیگر خبرهای امید بخش بانک را به اطلاع مشتریان و ذی نفعان رساند و گزارش عملکرد سه ماهه امتیاز ویژه ای برای استان ها دارد.
در ادامه این جلسه کارشناسان روابط عمومی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را با همکاران استانی در میان گذاشتند.