پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177234 تاریخ : 1394/11/06-10:48:34
,1,16,17,
برگزاری نخستین جلسه مشترک در نظام بانکی با موضوع بررسی فرآیندهای منابع انسانی

با حضور مدیران سرمایه انسانی بانک‌های دی و سامان انجام شد

برگزاری نخستین جلسه مشترک در نظام بانکی با موضوع بررسی فرآیندهای منابع انسانی

مدیران سرمایه انسانی بانک‌ دی و بانک سامان در جلسه مشترکی ضمن بررسی فرآیندهای منابع انسانی در بانک‌ها و مسائل مربوط به کارکنان با اشتراک گذاشتن تجربیات مشترک بر تعامل بیشتر در این بخش تاکید و خواستار ارتباط نزدیک‌تر بانک‌ها شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازاداره کل روابط عمومی بانک دی، مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی ـ در این جلسه با تاکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانکی می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در نظام بانکی کمک کند به بخشی از دستاوردهای بانک دی در حوزه سرمایه انسانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته تحولات بزرگی در حوزه سرمایه انسانی بانک دی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با هدف ارتقاء کیفیت در این بخش برنامه‌های متنوعی از سوی همکاران و مشاوران بانک تدارک دیده شد که ماحصل آن را می‌توان در استقرار سیستم جامع منابع انسانی دانست که گام بزرگی در یکپارچگی سازمان محسوب می‌شود.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی با برشمردن برخی موفقیت‌های بانک از جمله تاسیس مرکز آموزش و دریافت جایزه رهبری منابع انسانی اروپا در حوزه سرمایه انسانی، بر لزوم بهره‌گیری از تجارب خوب و موفق هر دو بانک با تکیه بر نقاط قوت و ارتباط مستمر در تمامی سطوح مدیریتی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه فرشته ضرابیه ـ مدیر سرمایه انسانی بانک سامان ـ با تقدیر از ابتکار عمل بانک دی در برگزاری چنین نشست‌هایی، تدوام این گونه همکاری‌ها را خواستار شد و اظهار کرد: استفاده از امکانات و ارتباطات هر دو بانک در تعامل با برخی سازمان‌ها به ویژه وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کانون بانک‌های خصوصی و سازمان تامین اجتماعی می‌تواند به تقویت ارائه خدمات به نیروی انسانی بانک‌ها کمک کند.

مدیر سرمایه انسانی بانک سامان همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این بانک تصریح کرد: مسیرهای مشخصی برای شناسایی و برآورده کردن نیازها و انتظارهای کارکنان بانک سامان ایجاد شده و تمام فرآیندهای خود را در جهت پاسخ‌گویی به این نیازها همسو کرده‌ایم تا از این طریق بتوانیم بر ارتقاء عملکرد کارکنان بانک موثر باشیم.

در ادامه نشست علاوه بر دکتر گنجعلی، مشاور بانک دی که به بیان نکاتی درباره لزوم استفاده آن‌لاین از سواد دانشگاهی در حوزه سرمایه انسانی پرداخت، مهدی فرخچه رییس اداره امور کارکنان و روح‌الله اکبری رییس اداره خدمات بانک دی، مقدم‌نیا جانشین مدیریت سرمایه انسانی و نادری رییس اداره توسعه سرمایه انسانی بانک سامان نیز مطالبی درباره جایگاه سرمایه انسانی و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

در این جلسه همچنین پیش نویس اولین تفاهم‌نامه همکاری در حوزه سرمایه انسانی در نظام بانکی کشور ارائه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران