وی افزود: یکی از ملزومات مهم بانکداری جامع طراحی و ایجاد محصولاتی است که باید به صورت مستمر و ماهانه به مشتریان ارائه شود تا از این طریق ضمن جذب مشتریان، بخشی از ناترازی بانک برطرف شود.
نجارزاده ادامه داد: محصولاتی که در بانکداری جامع ایجاد می شوند باید متناسب با نیازهای جامعه هدف باشد؛ حتی می توان این محصولات را نسبت به مشتریان در مناطق مختلف کشور تهیه و اختیارات لازم را نیز در این باره به ادارات امور شعب استان ها واگذار کرد تا بتوانند در امر بازاریابی بخوبی از این محصولات استفاده کنند.
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مزایای بخش قرض الحسنه تأکید کرد: درست است که بانک ملی ایران تکالیفی در بخش های مختلف دارد که باید به آن عمل کند اما در مقابل می تواند ابزارهایی مثل قرض الحسنه را به بخش بازاریابی پیوند بزند تا از این طریق نسبت به جذب منابع بیشتر اقدام کند.
نجارزاده بیان کرد: بانک ملی ایران باید تعهداتش را نسبت به مشتریان بزرگی که به بانک وفادار هستند ایفا کند و رضایت صد در صدی آنها را جلب نماید.
وی افزود: در بانکداری جامع باید رویه های عادی را تغییر داده و با نگاه متفاوتی نسبت به امور رسیدگی کرد؛ البته در مقابل این انتظارات ضروری است که لوازم انجام این امور نیز فراهم شود.
وی ادامه داد: نام و برند بانک ملی ایران اعتماد آفرین است و سازمان ها و بخش های مختلف تمایل دارند با این بانک همکاری کنند، بنابراین باید با ایجاد زمینه های مناسب نسبت به استفاده از این ظرفیت ها برای جذب منابع اقدام کرد.
گفتنی است در پایان این نشست رئیس هیأت مدیره، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل نیز ضمن آرزوی موفقیت برای محمدرضا محمودپناه و سعید صنیعی از خدمات علیرضا صادقی و محمدرضا عبدالملکی تقدیر کردند.