در این رویداد متفاوت 18 نفر از اعضای منتخب انجمن صنفی نمایندگان بیمه رازی حضور داشتند و به ارائه دغدغه ها، نیازها و مشکلات شبکه فروش به ویژه نمایندگان بیمه رازی در سطح کشور پرداختند.
در این جلسه هم اندیشی صمیمانه، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فعالیت های این اداره را در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک شرکت به ویژه استراتژی نماینده و شعبه محوری تشریح و به اقدامات تبلیغاتی پیش رو که تا پایان سال توسط کمیته تبلیغات و روابط عمومی و امور بین الملل اجرایی می شود، پرداخت.