پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225182 تاریخ : 1395/06/21-13:00:08
,2,
برگزاری قرعه‌کشی مرحله نهایی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

برگزاری قرعه‌کشی مرحله نهایی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران

قرعه‌کشی مرحله نهایی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران و با هدف تقدیر از استفاده کنندگان دستگاه‌های خودپرداز این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بانک ملی ایران، جوایز این دوره از جشنواره شامل، 10صندوق پر از پول به ارزش 250میلیون ریال، 18 کمک هزینه ده میلیون ریالی ماهیانه به مدت یکسال، 88کمک هزینه پنج میلیون ریالی ماهیانه به مدت یکسال ، 188کمک هزینه دو میلیون و پانصد هزار ریالی ماهیانه به مدت یکسال و1188 کمک هزینه گردشگری 10 میلیون ریالی بوده است که به یک هزار و 492 برنده تعلق گرفت. در مجموع سه دوره حدود سه هزار نفر مشمول دریافت جوایز جشنواره بوده‌اند. 

در مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم جشنواره برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک طی سخنانی اظهار داشت: امروزه انتظارات زیادی از بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک ایران و خاورمیانه وجود دارد، چرا که بانکی دولتی و مردمی است و هم دولت و هم ملت از این بانک انتظار دارند و به همین جهت ما وظیفه سنگینی بر دوش داریم. از طرف دیگر برای ما این بزرگترین نعمت و افتخار است که اعتماد عمومی در جامعه نسبت به این بانک وجود دارد و همه ما باید دست در دست یکدیگر سعی کنیم پاسخ این اعتماد و حسن نیت عمومی را با خدمات شایسته بدهیم.

 وی افزود: یکی از بهترین‌ خدماتی که ما می‌توانیم به مشتریان ارائه کنیم بحث خودپردازها می‌باشد که خوشبختانه بیشترین تعداد خودپرداز و بیشترین تعداد کارت‌های الکترونیکی متعلق به بانک ملی ایران می‌باشد که در اختیار مردم قرار گرفته است و باید روز به روز بیشتر تلاش کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه نمائیم. 

کریمی ادامه داد: ما باید با تشویق مردم و ترغیب آنها به استفاده از خدمات الکترونیک و خودپردازهای بانک ملی ایران و با تمرکز بر خدمات الکترونیک بانک به برطرف کردن ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت خود بپردازیم تا رضایت مشتریان بیش از پیش جلب شود. 

همچنین در طول دو دوره قرعه‌کشی قبلی جشنواره بیش از 1500ایزه به مشتریان برنده اختصاص یافته که دارندگان کارت‌های شتابی (کارت‌های الکترونیک سایر بانک‌ها) 21 درصد از جوایز را نصیب خود کرده‌اند. 

این جشنواره در سه دوره طراحی شده بود که قرعه‌کشی مرحله اول در تاریخ 29 فروردین امسال، مرحله دوم در تاریخ یکم تیرماه و مرحله سوم در بیستم شهریور ماه سال جاری برگزار شد. 

گفتنی است در این قرعه‌کشی، پناهی و شایان اعضای هیأت مدیره، خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، رحیمی مدیر امور شعب تهران،عیسی زاده مدیر امور مجلس و جمعی از روسای ادارات مرکزی، ادارات امور شعب تهران، روسای شعب و متصدیان خودپرداز‌های شعب برتر تهران نیز حضور داشتند. 

دارندگان کارت‌های الکترونیک بانک ملی ایران و سایر بانک‌ های عضو شتاب که از 12 بهمن ماه سال 94 لغایت 12 شهریور سال جاری از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران استفاده کرده‌اند می‌توانند جهت اطلاع از نتایج این قرعه‌کشی به وب‌سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران