به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، علی اکبر ریحانی مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی در ابتدای این جلسه به مسأله خدمت به خلق که یکی از مهمترین دستورات دینی و همسو با رسالت بانک است، اشاره کرد و گفت: کلیه همکاران در حیطه فعالیت خود می بایست تلاش کنند تا خدمات بانک را با بهترین کیفیت ممکن به متقاضیان و مشتریان ارائه کنند.
وی با تأکید بر نقش مهم منابع مالی در بانکها، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی بانکها به منظور جذب سپرده گذار اقدام به پیشنهاد نرخ سودهای غیر متعارف به سپرده گذاران دیگر بانکها کرده و باعث بوجود آمدن رقابت ناسالم شده اند، با این حال جذب سپرده در بانک ایران زمین دقیقاً در چارچوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و خوشبختانه از وضعیت مطلوبی نیز برخوردار است که این توفیق ریشه در تلاش کارکنان شعب در جهت افزایش سهم بازار، اعتمادسازی بین مشتریان و حفظ منابع دارد.
ریحانی با تاکید بر نقش درآمدهای غیرمشاع در بانک از مسئولین دوایر خواست تلاش خود را در جهت بالا بردن سهم بانک از صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و . . . را در فضایی صمیمی و جدیت در انجام امور محوله نسبت به پشتیبانی از شعب منطقه اهتمام ورزند.
مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی در انتها با اشاره به تغییر رتبه شعب کاشمر و نیشابور گفت: یکی از ملاک های حائز اهمیت در درجه بندی شعب، میزان کنترل و کاهش مطالبات است که خوشبختانه با سعی و تلاش همکاران در شعب کاشمر و نیشابور در زمینه جذب منابع و کاهش مطالبات، شاهد ارتقای درجه این شعب در استان بوده ایم.