پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583352 تاریخ : 1400/04/05-17:00:07
,2,
برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس

برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس

دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس با حضور حسن مونسان معاون شعب و عضو هیات عامل و رضا مظفری رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران با هدف انتقال مفاهیم آموزشی و تقویت بانکداری دیجیتال در محل اداره کل آموزش آغاز بکار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران مونسان در جریان برگزاری این دوره با بیان این که با آغاز به کار رسمی شعب ملی پلاس در تهران، نظام بانکی کشور با محوریت بانک ملی ایران وارد دور جدیدی از فعالیت خود شده است، اظهار داشت: مشتریان بانکی در تهران و سراسر کشور از این پس در شعب ملی پلاس تحولی ساختاری و خیره کننده را از ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی توسط کارکنان این شعب مشاهده خواهند کرد.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران پیشگام در بانکداری هوشمند و دیجیتالی در بین بانک های کشور است، گفت: هم اکنون در ملی پلاس شاهد نمایش آخرین دستاوردها و پیشرفته ترین تجهیزات و سامانه های بانک ملی ایران هستیم و خدماتی که در شعب ملی پلاس ارائه می شود مصداق بارز بانکداری در کشور های توسعه یافته است .

معاون شعب بانک ملی ایران با بیان این که برنامه ریزی شده تا در هر استان حداقل یک شعبه ملی پلاس راه اندازی شود، افزود: شعب ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری ارائه خواهد شد.

مونسان در آغاز برگزاری این دوره خطاب به کارکنان شعب ملی پلاس خاطرنشان کرد: انتظار داریم در کنار برگزاری این دوره با مطالعات مستمر دانش بانکداری خود را افزایش دهید تا با ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان، این شعب هر روز به اهداف پیش بینی شده خود نزدیک تر شوند.

گفتنی است، این دوره در سه رده مدیریتی، رفتاری و تخصصی در سرفصل های تجهیز و تخصیص منابع، بانکداری دیجیتال و اصول مذاکره برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 153
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران