به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، فریبا مرادی در این جلسه بر ضرورت همکاری و تلاش تمامی کارکنان در برون رفت شرکت از شرایط کنونی و حرکت به سمت بهره وری و سودآوری بهینه تاکید کرد.
وی هوشمندسازی در تمامی سطوح شبکه را مهم برشمرد و افزود: ارتقا کیفیت خدمات، جذب ترافیک بیشتر، حفظ مشتریان کلان و تقویت اعتماد مردم از مهمترین اهداف شرکت است.
او با اشاره به جهت گیری پست های موفق دنیا به سمت ارایه خدمات الکترونیکی، اظهار داشت: تصمیم گیری هوشمندانه، شناساندن انواع سرویس ها، آینده نگری و تفکر اقتصادی؛ لازمه حرکت پست در مسیر توسعه و پیشرفت است، بنابراین ضروریست با برنامه ریزی و جهت گیری صحیح، ایجاد بازارهای جدید و ساده سازی فرایندها؛ این مسیر را هموار سازیم.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در ادامه بر وصول به موقع مطالبات، بروز رسانی و تجهیز امکانات مورد نیاز و توسعه و ترویج سرویس های نوین با ارزش افزوده تاکید کرد.
مرادی در دیدار با موزعین پست ایلام نیز گفت: حفظ آراستگی ظاهری، حسن خلق و برخورد شایسته با مردم رمز موفقیت موزعین در ارایه خدمت است.
وی افزود: نیروهای خوش فکر، جوان، خلاق و با انگیزه می توانند خدمات پستی را بهتر به شهروندان بشناسانند و موجب رونق بیش از پیش شبکه شوند.
او همچنین با اشاره به اینکه تامین هرچه بهتر معیشت کارکنان و فراهم آوردن امکانات و تسهیلات رفاهی از مهمترین دغدغه ها و برنامه های مدیرعامل است، اظهار داشت: تحقق این اهداف در گرو مشارکت و هم افزایی تمامی کارکنان شبکه است.