به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این همایش دو روزه پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و تبیین اهداف آن توسط مدیرشعب استان اصفهان و همچنین دبیر همایش، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره رهنمودهای لازم را درخصوص جذب مشتری ارائه نموده و سپس مدیران شعب استان های مذکور به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداخته و در ادامه نیز کارگروه هایی در زمینه های؛ بازاریابی و تجهیز منابع در راستای دستیابی به هدف سپرده ای، اعتبارات و سرمایه گذاری، بهره برداری بهینه از درگاه های الکترونیک و بهره برداری بهینه از بستر دفاترخدمات بانکی برپا و هریک از اعضای کارگروه ها دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را ارائه می کنند.
بنابراین گزارش: در ادامه این همایش رؤسای شعب مرکزی اصفهان، 17 شهریور اراک، مرکزی شهرکرد، بافق یزد و رفسنجان به بیان دیدگاه های خود درخصوص بازاریابی و جذب مشتری می پردازند.
گفتنی است: در همایش مذکور ضمن تقدیر از رؤسای شعب و کارگزاران برتر ناحیه مرکز، جلسه پرسش و پاسخ نیز با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور و تنی چند از روسای ادارات واحدهای ستادی برگزار می شود.