در ادامه این جلسه علیرضا ماهیار ضمن اعلام آمادگی واحدهای فناوری اطلاعات برای همکاری در پروژه های مطروحه ، راهکارهایی را در خصوص تسریع روند پیاده سازی سامانه مرکز تماس یکپارچه و خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان ارائه کرد.
در طول این نشست که روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری ، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری ، بانکداری خرد ، سازمان و روش ها ، روابط عمومی ، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند ، مدیران پروژه ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش های اجرایی آنها پرداختند.
در پایان این جلسه مدیران پروژه های مرکز تماس یکپارچه ، ملی پیک ، سنجش سودآوری مشتریان ، نیازسنجی از گروه های هدف شرکتی و تجاری ، اوراق حق تقدم مسکن (تملی) به ارائه گزارشی از روند پیشبرد پروژه های مذکور پرداختند و دستاوردهای نهایی پروژه های بهبود خدمات کارگشایی و بخش بندی کلان مشتریان مطرح و خاتمه آن به تصویب رسید.