پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591278 تاریخ : 1400/09/03-15:56:52
,10028,
برپایی غرفه مشاوره تامین اجتماعی در نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی

برپایی غرفه مشاوره تامین اجتماعی در نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی

سازمان تامین اجتماعی به منظور ارتباط چهره به چهره و ارائه مشاوره کارگاهی به فعالین و صنعتگران کشور در دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی حضور می یابد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف از برگزاری این قبیل نمایشگاهها به نمایش گذاشتن آخرین فن آوریها و توانمندیهای شرکت های داخلی ، تبادل تجارت و دانش فنی میان فعالان داخلی و خارجی این صنعت و ایجاد زمینه های صادرات و کسب فرصتهای سرمایه گذاری در جهت ارتقاء تجارت و افزایش فروش است گفت : نمایشگاه بین المللی آسانسور ، پله برقی و بالابرها و تجهیزات جانبی در محل نمایشگاه بین المللی تهران طی روزهای 5 لغایت 8 آذر ماه برگزار می شود .

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه گستردگی بی نظیر مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ، ارتباط و تعامل چهره به چهره و تنوع برنامه ها در جلب اعتماد مشمولین تحت پوشش موضوع بسیار مهمی است یاد آور شد در این راستا سازمان با ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و بیمه ای و پاسخگویی به نیازهای مخاطبین و مراجعین در این نمایشگاه حضور یافته است .

دکتر علی جهانی خاطر نشان کرد: ارتباط نظامند با شرکای اجتماعی در قالب جلسات هم اندیشی، سمینارهای تخصصی، همایش ها، جشنواره ها و برنامه های آموزشی در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی این عزیزان از اولویت های حوزه فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ‏ایجاد غرفه های اطلاع رسانی، فرهنگی و ارائه مشاوره های تخصصی در نمایشگاه های مختلف جهت معرفی و رضایتمندی مخاطبان سازمان انجام می شود خاطر نشان کرد : محصولات فرهنگی و اجتماعی در قالب بورشور، پوستر، بولتن، ویژه نامه، کتاب و کتابچه، سی دی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و به سئولات بیمه ای مراجعان توسط کارشناسان سازمان پاسخ داده می شود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران