پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348488 تاریخ : 1397/02/19-13:30:57
,5,
برند سازی رمز حضور موفق سازندگان در بازارهای منطقه

برند سازی رمز حضور موفق سازندگان در بازارهای منطقه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سازندگان ایرانی خواست با تولید قطعه ها و تجهیزات با کیفیت در مسیر برند سازی با هدف صادرات گام بردارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا نوروز زاده، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر سه شنبه 18 اردیبهشت ماه، در حاشیه سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی از غرفه های برخی از شرکت های داخلی از جمله ستصا بازدید به عمل آورد و از نزدیک با تازه ترین  توانمندی ها و دستاوردهای آنان آشنا شد.

بر اساس این گزارش ، شرکت های مورد بازدید در حوزه های متنوعی شامل کولرهای هوایی (Air Coolers)، جداسازها (Separators)، ریفورمرها ، هیدروژن زدایی ، تصفیه پساب های صنعتی، طراحی و تجمیع سیستم های کنترل، ابزار دقیق، آنالایزر، میترینگ، تولید فیلترهای صنعتی، توسعه سازه های دریایی، تامین سرمایه، ژنراتورهای بخار و گرما فعالیت داشتند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، در پایان این بازدید با اشاره به روند رو به رشد شرکت های ایرانی و موفقیت روز افزون آن ها خاطرنشان کرد: هر سال شاهد موفقیت های بیشتری هستیم و همین توانمندی ها سبب شده است تا شرکت های خارجی به قابلیت های شرکت های ایرانی بیش از پیش واقف شوند. موضوعی که موجب شد آن ها از داشتن طرح های مشترک (JV) ایرانی استقبال کنند و کالای آن ها تحت برند تولید شود.

نوروز زاده تصریح کرد: این فعالیت های ارزشمند گام بزرگی به شمار می رود و تولید های یادشده به بازار داخل منحصر نخواهد بود. ما باید برای عرضه مازاد تجهیزات تولید داخل وارد بازار منطقه شویم و این کار تنها از طریق برند امکان پذیر است.

وی افزود: از فراهم آمدن شرایط همکاری با شرکت های خارجی خشنودیم و امیدواریم که رشد توان طراحی و مهندسی تولیدکنندگان داخل به دستاوردهای بیشتری بینجامد.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد.

در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته­ اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران