پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7582 تاریخ : 1391/12/13-09:09:43
,1,
برنامه های امور اعتباری پست بانک براساس تنوع خدمات تدوین شده است

فتح آبادی:

برنامه های امور اعتباری پست بانک براساس تنوع خدمات تدوین شده است

برنامه های حوزه اموراعتباری و سرمایه گذاری پست بانک ایران درسال92 براساس رویکرد ارتقاء کیفیت مدیریت هزینه، بهینه سازی فرآیندها و تنوع خدمات تهیه و تدوین شده است

 

 

 .
محمدحسین فتح آبادی مدیرامور اعتباری و سرمایه گذاری پست بانک ایران گفت 
مدیریت هزینه ها و افزایش سودآوری، تنوع بخشی به خدمات درراستای افزایش رضایت مشتریان، بازنگری و اصلاح فرآیند کنترل های داخلی و عملیات، اصلاح سقف نقدینگی و پوشش بیمه ای شعب و دفاتر و تجهیز واحدها به ابزارها و تکنولوژی های جدید از مهمترین برنامه های خزانه داری و مبادلات می باشد.
وی افزود: مدیریت صحیح منابع و مصارف، کاهش هزینه های تمام شده پول، مکانیزه کردن پرداخت تسهیلات، ایجاد و توسعه سرویس های جدید و مهندسی مجدد دستورالعمل های اعتبارسنجی مشتریان از اهم برنامه هائی است که در بخش اعتبارات و سرمایه گذاری برای سال 92 درنظرگرفته شده است.
فتح آبادی اظهار داشت: مهمترین برنامه های بخش امور مالی بانک درسال آینده؛ کاهش ریسک ترازنامه و ریسک سود و زیان، تهیه به موقع صورت های مالی و یادداشت های آن، پاسخگویی به خواسته های حسابرسان و بازرسان و حل و فصل اختلافات مالیاتی سنوات گذشته می باشد.
وی؛ تعیین مطالبات مشکوک الوصول و نظارت بر مطالبات معوق و پیگیری مستمر وصول مطالبات به منظور کاهش آن را از برنامه های اصلی بخش حقوقی و وصول مطالبات عنوان کرد. 
مدیراموراعتباری و سرمایه گذاری در در پایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه مذکور اضافه کرد: میزان رفع سوء اثر چک های پست بانک از بانک مرکزی حدود 43درصد، استعلام متقاضیان افتتاح حساب جاری حدود 22درصد و استعلام تسهیلات نیز حدود 47 درصد درسال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته که بیانگر انجام به موقع درخواست های مشتریان و توجه ویژه به بخشنامه ها و آئین نامه های بانک مرکزی و داخلی بانک است


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران