به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که توزیع نامتوازن دستگاه های کارتخوان فروشگاهی باعث شده مشتریان هنگام مراجعه به فروشگاه ها با تعداد زیادی کارتخوان مواجه شوند، گفت: این در حالی است که کارکرد همه کارتخوان ها تقریبا یکسان است.
وی افزود: اساسا کارتخوان فروشگاهی برای راحتی مشتری هنگام خرید نصب شده و تنوع آن سلیقه ای است.
کریمی با بیان این که اطلاعات موجود نشان می دهد توزیع کارتخوان های فروشگاهی بانک ملی ایران باید متوازن شود، از برنامه ریزی برای عملیاتی کردن این اقدام خبر داد و گفت: تلاش ما این است که در نقاط پرتردد و دارای مصرف زیاد، کارتخوان های فروشگاهی بانک ملی ایران بیش از پیش مستقر شود.
وی تاکید کرد: برنامه ما این است که کارتخوان های فروشگاهی بانک ملی ایران در همه نقاط کشور در دسترس باشد.