پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451710 تاریخ : 1397/12/26-17:45:38
,2,
بررسی نحوه خدمت رسانی به مشتریان توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

بررسی نحوه خدمت رسانی به مشتریان توسط عضو هیات مدیره بانک ملی ایران

در آستانه سال نو، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه و بهرام واقفی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک ضمن بازدید از شعب شهید فهمیده، کالج و سپند تهران از خدمات کارکنان خستگی ناپذیر بانک جهت جلب رضایتمندی مشتریان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جریان این بازدید ها از نزدیک روند خدمات رسانی به مشتریان را بررسی کرد.

وی در این بازدید ها با تشریح خدمات بانک ملی ایران به مشتریان، بر لزوم افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات بانک تاکید کرد و توصیه هایی را برای بهبود خدمات رسانی در حوزه بانکداری الکترونیک به کارکنان ارائه داد.

وی در این دیدار وصول مطالبات معوق و انجام بهینه خدمات به مشتریان را عامل مهمی در توسعه و رشد بانک دانست.

خاتونی در این بازدیدها خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب شعب بانک، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری بانک باشد.

وی همچنین بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت و توسعه بانکداری الکترونیک در شعب تاکید کرد.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران