در این نشست، موانع و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی قرارگرفته و استراتژی، اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه فروش بیمه های زندگی تبیین گردید.

به همین منظور مشاور محترم مدیر عامل ضمن اشاره به نقش و اهمیت رویکرد عملگرایی، افزایش مهارت و خلاقیت سازمان و شبکه فروش در توسعه بازار، بر لزوم حرکت، تلاش و عزم همگانی در جهت افزایش سهم بیمه ­های زندگی در ترکیب سبد پرتفویی شرکت تا 50 درصد از کل سهم پرتفو و استفاده از ظرفیت­های بالقوه شرکت خصوصاً بهره برداری از پتانسیل­های شعب، شبکه فروش و گروه سهامداری تاکید فرمودند.

در ادامه معاون محترم فنی و مدیر محترم توسعه بازار بیمه­های زندگی برنامه­ ریزی­ ها و اهداف معاونت بیمه­ های زندگی را تبیین و نمایندگان محترم نیز موانع، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح فرمودند.

اهم موارد مطروحه به شرح ذیل می باشد؛

  • اختصاص و آموزش کارشناسان و رابطین اجرایی جهت راهبری تخصصی سازمان فروش در شعب
  • آموزش اجرایی و عملیاتی سازمان فروش و استفاده از اساتید با تجربه و موفق در داخل و خارج از کشور
  • بهبود و ارتقای زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سامانه بیمه گری و اطلاع رسانی آخرین وضعیت اندوخته و پرداخت سود به بیمه­گذاران به صورت روزانه
  • حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای نمایندگان
  • تمرکز بر SME ها و کسب و کارهای کوچک جهت توسعه بیمه عمر مانده بدهکار
  • فرهنگ سازی بیمه های زندگی به واسطه تبلیغات و ارائه محصولات جدید بیمه های زندگی
  • تمرکز بر فروش آنلاین بیمه های زندگی و توسعه فروش در حوزه کسب و کار دیجیتال
  • اصلاح فرم پیشنهاد، بازنگری و تسهیل در شرایط پذیرش ریسک بیمه های زندگی
  • در پایان جلسه از نمایندگان برتر فروش در سال 1399 تقدیر گردید.
  • متاسفانه به علت شرایط کرونا و محدودیت­های حاکم امکان حضور تعداد بیشتر نمایندگان میسر نگردید.
  • معاون راهبری شبکه فروش، کارشناس راهبری شبکه فروش و کارشناس صدور بیمه های زندگی شعبه به علت بیماری در جلسه حضور نداشتندکه برای این عزیزان نیز آروزی بهبودی و سلامتی داریم.