به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، معرفی راهکارهای جدید لینکپ، همگام با تازهترین روندهای اینترنت اشیا و هوشمندسازی، موضوع سومین رویداد سالیانه لینکپ بود. همچنین از 3 محصول اصلی لینکپ در ارائهی سرویسهای یکپارچه اینترنت اشیاء رونمایی شد.
بر اساس این خبر، استارتآپ لینکپ پس از شکلگیری در سال 1395، در ادامهی مسیر خود با مشارکت شرکت شناسا و شتابدهنده تریگ آپ جهت ارایه خدماتی با کیفیت و کاربردیتر توسعه یافت.
به گفته علی رحمانپور، همبنیانگذار linkap، هدف از ایجاد این استارتآپ، هوشمندسازی یکپارچه است تا فناوری را به خدمت انسان درآورد. وی همچنین ارایه راهکارهای هوشمندسازی محیطی در مجتمعهای تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی را بهعنوان نقطهی تمرکز این استارتآپ بیان کرد.
حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا نیز ضمن اشاره به برنامههای کاربردی و آیندهساز استارتآپ لینکپ در حوزههای سلامت، مدیریت شهری، حملونقل، هوشمندسازی و… نقش لینکپ و استارتآپهای مشابه را در حوزه IoT تأثیرگذار دانست.
گفتنی است لینکپ (راهبران اینترنت اشیا) با راهبرد ارایه بستری از فناوریهای بهروز، امن و مقرونبهصرفه برای ارایهی خدمات IoT پا به عرصه گذاشتهاست. سازمانها، کسبوکارها و افراد میتوانند راهکارهای IoT مد نظر خود را از «بخش راهکارهای لینکپ» انتخاب کرده و آنها را بهصورت یکپارچه و بر بستر تازهترین فناوریهای «هسته IoT لینکپ» دریافت کنند. بازار هدف لینکپ در مرحله نخست منطقه و سپس عرصه جهانی است. از این رو راهبرد لینکپ در تمامی خدمات، ایجاد وجه تمایز و رقابتپذیر بودن نسبت به پیشروان بینالمللی این صنعت است.