به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با وجود بالا بودن احتمال ابتلا به ویروس کرونا در مراکز پر ازدحام و پر تردد همانند شعب بانک ها، بهتر است هموطنان عزیز از رفت و آمدهای خود کاسته و امور روزمره خود همانند امور بانکی را تا امکان از خانه مدیریت کنند.
در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران برای بهره مندی مشتریان عزیز اشاره شده است:
خدمت
|
کاربرد
|
بام
|
دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و...
|
همراه بام (بام به روز رسانی شده)
|
انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و...
|
بله
|
کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و...
|
نشان پرداخت
|
پرداخت پول از طریق QR CODE (جایگزین کارت بانکی)
|
اپلیکیشن 60
|
ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و...
|