به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، علیرضا هادی مدیر عامل در این نشست ضمن تاکید بر مبحث مهم فکر کردن و اندیشیدن، گفت: ما در بیمه سرمد، فرصت هایی داریم که باید به نحو شایسته از آن بهره ببریم، وجود نیروهای جوان، انعطاف پذیر، با توان بالای انجام مطالعه و کار بر اساس آن، دارای انگیزه و جویای نام از مهمترین فرصت هایی است که بیمه سرمد از آن برخوردار است.
هادی با تاکید بر انجام فکر و برنامه ای که در مسیر اهداف و برنامه های شرکت باشد و آن ها را محقق نماید، خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر برنامه سه ساله شرکت که در برگیرنده همه بخش های تولید حق بیمه، سرمایه های انسانی و مشتری است، بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی افزود: ما به طور خاص بر بخش بانک - بیمه که اتفاقا موضوع روز دنیا هم هست، تاکید داریم؛ رشته بیمه ای که در بازار امروز دنیا در بانک ها جا باز کرده، بیمه زندگی است که بسیار می تواند برای شرکت جایگاه ایجاد کند.
هادی در پایان سخنان خود به جایگاه ارزشمند مشتری در بیمه سرمد اشاره کرد و گفت: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه ای از نیازهای بیمه ای است که باید به آن توجه کرد و متناسب با هر نوع فعالیت، هر نوع سلیقه و هر نوع نیاز، خدمات بیمه ای ارائه داد. اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه گذار قرار بگیریم، احترام و تکریم را برای او به طور تمام و کمال و نه در حد شعار به انجام برسانیم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده ایم و مشتری نیز به ما رو کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.
توسعه محوری و برنامه محوری
در ادامه این مراسم، تقوی نژاد، عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز با تاکید بر توسعه محوری و برنامه محوری در انجام امور، گفت: با توجه به پتانسیل هایی که از طریق سهامداران ایجاد شده است، می توانیم با توسعه و نوآوری محصولات بیمه ای و ارائه بهتر خدمات به مشتریان، شرکت را در تمام بخش ها توسعه داده و به سودی پایدار دست یابیم.
وی توسعه شبکه فروش را یکی از مهمترین اهداف شرکت در سال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم بیمه سرمد را در صنعت بیمه به عنوان برندی «برنامه محور» معرفی کنیم که به هر قیمتی به جذب پرتفوی نمی اندیشد.
در پایان این نشست نیز روسای شعب به بیان دیدگاه های خود پرداختند.