به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این مراسم گفت: مشتریمداری و ارائه خدمات بانکی در جهت رضایت مشتری از مهمترین سیاستهای بانک ملی ایران بوده و سه شاخص مهم سوددهی، افزایش منابع و کاهش مطالبات، محورهای مهم عملکردی مدیران و کارکنان بانک میباشد.
وی در ادامه با اشاره به موقعیت ایجاد شده در پسابرجام، بر ضرورت اهتمام بیشتر در بازاریابی و جذب منابع ارزی تاکید کرد و از تلاشهای شهرآشوب رئیس سابق این اداره امور شعب تقدیر نمود.
عضو هیأت مدیره پس از این مراسم به اتفاق بارانی سرپرست معاونت منابع انسانی و هیأت همراه از شعبه جهانشهر بازدید و با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و گفتوگو کرد.