پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510073 تاریخ : 1399/01/10-13:20:05
,2,
با بانک ملی ایران، در خانه می‌مانیم

با بانک ملی ایران، در خانه می‌مانیم

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک ملی ایران، در خانه می مانیم تا مراقب سلامتی خود و عزیزانمان باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سال 1399 در حالی فرش زیبای بهار و نوروزش را گسترده است که شیوع ویروس کرونا ، غبار ملال و اندوه بر چهره همگان پاشیده اما با این همه ملت ایران عزم خود را جزم کرده است تا با یاری یکدیگر، رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل، این ویروس منحوس را از پا درآورد.

استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری یکی از بهترین روش ها برای مدیریت امور و البته کاهش رفت و امدهای غیر ضروری است و بانک ملی ایران برای تحقق این مهم، همانند گذشته در کنار مشتریان عزیز خود است. 

خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک بخش قابل توجهی از امور بانکی را از راه دور و در هر زمان و مکانی بدون مراجعه به شعبه بانک سامان می دهد. 

سامانه های بام، همراه بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و... محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.

ضمن اینکه اگر مشتریان نیاز دارند تا وجه نقد خود را به حساب واریز و سپس امور بانکی شان را انجام دهند، دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند و در بیش از 600 نقطه کشور مستقر هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران