پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7449 تاریخ : 1391/11/21-18:11:09
,1,
بانک گردشگری به نصف جهان رسید

بانک گردشگری به نصف جهان رسید

نخستین شعبه بانک گردشگری در استان اصفهان، همزمان با فرخنده ایام دهه مبارک فجر و با حضور مدیران بانک گردشگری و مسوولان استانی به طور رسمی افتتاح شد.

 
 
به گزارش روابط‌عمومی بانک گردشگری، در مراسم آغاز به کار این شعبه «‌محمد صادق طاهری، رییس هیات مدیره بانک گردشگری»با اشاره به افتتاح شعب جدید این بانک در تهران، اصفهان، شیراز، ارومیه و بندرعباس در ایام دهه مبارک فجر گفت: مهمترین وظیفه بانک‌ها جمع‌آوری نقدینگی سرگردان جامعه، تشویق مردم به پس‌انداز و ارایه خدمات واسطه‌گری است. وی ادامه داد: بانک گردشگری بر خود واجب می‌داند علاوه بر وظایف عادی یک بانک، خدمات نوین و کاربردی را به مشتریان خود ارایه کند. طاهری رشد موزون بانک گردشگری به صورت کمی و کیفی در بخش‌های مختلف و بر اساس الگوهای صحیح بانکداری و فارغ از هر نوع شتابزدگی را یکی از استراتژی‌های مهم این بانک دانست و افزود: وقتی ما شعار فراتر از مرزها را سرلوحه کار خود قرار دادیم، معنای آن تنها مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه هدف از این شعار، تلاش برای حذف محدودیت‌ها و مرزها با هدف ایجاد آسایش بیشتر مشتریان است. وی اظهار داشت: این بانک تلاش می‌کند در ایران خدماتی را در سبد خدماتی خود قرار دهد که کمتر بانکی بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.
در ادامه این آئین، «رامین ادراکی، معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات بانک گردشگری» با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در فعالیت‌های بانک گردشگری اظهار داشت: نیروی‌های انسانی این بانک به طور مستمر در حال آموزش و ارتقای دانش تخصصی بانکداری و مشتری‌مداری هستند، چرا که بانک گردشگری اعتقاد دارد سرویس‌های نوین و مطمئن بانکی با ارایه رفتار حرفه‌ای و مشتری مدارانه از سوی کارکنان، ارزش و اهمیت می‌یابد و این روی خوش کارکنان است که عامل جلب اعتماد و علاقه مشتریان برای استفاده گسترده از خدمات این بانک می‌شود. وی با اشاره به خدمات جدید و متمایز بانکداری الکترونیک در این بانک افزود: بانک گردشگری IT محوری را مقدم بر شعبه محوری می‌داند و خدمات الکترونیکی را به طور واقعی و با امنیت بالا و دسترسی آسان در محل کار و منزل برای مشتریان فراهم کرده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران