پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621629 تاریخ : 1401/09/12-22:04:11
,1,
بانک ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار هستند

سرپرست بانک سینا در جمع رؤسای شعب آذربایجان شرقی مطرح کرد:

بانک ها ناگزیر از تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار هستند

سرپرست بانک سینا در دیدار با رؤسای شعب آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: بانک ها در سیستم بانکداری کشور، ناگزیر از تغییر و تحول در مدل های کسب وکار خود هستند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی افزود: تحول در صنعت بانکداری در سطح دنیا و ایران با ورود فین تک ها در حوزه پرداخت و تحت تأثیر قرار دادن کسب و کار بانک ها با شتاب رو به جلو در حال حرکت است و با عنایت به نو بودن و گسترش مدل های جدید کسب و کار و رشد شتابان این صنعت، بانک ها نیز در سیستم بانکداری کشور ناگزیر از تغییر و تحول در مدل های کسب وکار خود هستند.
وی مدیریت نرخ سود و کنترل رشد دارایی ها از سوی بانک مرکزی را از اتفاقات مهمی دانست که در نظام بانکی رخ داده و عمده هدف این سیاست ها مدیریت رشد نقدینگی در کشور است.
فتحعلی با اشاره به تدوین برنامه تحول کسب وکار بانک سینا، این سیرتحولی را سه ساله توصیف کرد و گفت: عمده مشکلات کسب وکاری بانک شناسایی شده و برنامه های تحول حول راهکارهای رفع مشکلات و نگاه به کسب وکار نوین بانکداری در دست تدوین است.
وی توسعه بانکداری دیجیتال را از دیگر مسائل مهم و مورد توجه بانک عنوان کرد و اذعان داشت: عدم استفاده از ظرفیت اثربخش بانکداری دیجیتال، عدم وجود برنامه بانکداری پلتفرمی و نیز عدم وجود نظام اثربخش توسعه سرمایه انسانی و مدیریت استعداد در بانک از مشکلات مورد توجه در طرح راهبردی بانک است.
وی با تأکید بر اهمیت اجرای بانکداری دیجیتال گفت: باید بخشی از فعالیت های بانک به بانکداری دیجیتال اختصاص یابد و از ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.
وی به اهمیت رضایتمندی مشتری و وفاداری آن ها به سازمان اشاره کرد و گفت: هوشمندی در مدیریت مشتری، بالفعل ساختن مشتریان بالقوه، مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه خطوط مدون و یکپارچه کسب وکار برای مشتریان هدف از دیگر برنامه ها و اهداف برنامه های راهبردی بانک سینا است.
مدیرعامل، اعضای هیئت عامل و تعدادی از مدیران ستادی در سفر به استان آذربایجان شرقی و اردبیل، از همه شعب این استان ها بازدید کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران