به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کنفرانس یکروزه با هدف بررسی و تبیین شاخصه های کیفیت در توسعه و ارتقای سطح کالاها و توانمندی امور تولیدی، خدماتی و صنایع کشور در جهت رقابت پذیری و ارزش نهادن به نیاز مخاطبان برگزار شد.
برگزاری این گردهمایی تخصصی که با سخنرانی و مشارکت علمی 10 نفر از اساتید داخلی و خارجی، صاحب نظران و مسئولان کشور به صورت کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی انجام شد، با هدف ارائه و انتقال تجربیات و یافته های موفق در حوزه ارتقای کیفیت صنایع، سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی کشور صورت گرفت.
بررسی شاخصه های کیفیت در قرن 21، شناخت عوامل مهم برای افزایش کیفیت تولیدات، راهکارهای اساسی برای ورود به بازارهای جهانی و مبنای موثر برای ارتقای سازمان های خدمات محور از مهمترین رویکردها و محورهای اصلی این کنفرانس بود.
در این کنفرانس نمایشگاه جنبی برندهای ایرانی با حضور بیش از 40 صنایع و سازمان موفق و برتر کشور در حوزه های بانکداری، بیمه، پوشاک، موادغذایی، فناوری، معدن، محصولات خانگی و بهداشت ودرمان به منظور عرضه و معرفی محصولات و خدمات برگزار شد که بانک ملی ایران هم در این نمایشگاه با برپایی غرفه ای در کنار دیگر برندهای ایرانی حضورداشت.