پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591130 تاریخ : 1400/08/30-10:19:20
,2,
بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه ها را پس گرفت

بانک ملی ایران، شکایات خود از رسانه ها را پس گرفت

بانک ملی ایران در دوره مدیریت جدید و در پی توسعه تعاملات مثبت رسانه ای ، شکایات پیشین خود از رسانه ها را پس گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، در پی آغاز به کار مدیریت جدید در بانک و نیز دستور صریح مدیرعامل برای همراهی حداکثری با رسانه ها به منظور کمک به پیشرفت اهداف دولت، دو مورد شکایت بانک از رسانه ها که در دست پیگیری بود متوقف شد.
بانک ملی ایران دارای نگاه تعاملی با رسانه هاست و از این پس نیز به همین روند ادامه خواهد داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 149
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران