به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای فراهم سازی بسترهای الکترونیکی و کاهش در هزینهها و صرفهجویی در وقت مشتریان امکان دریافت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن بانک و با استفاده از شماره حساب و شماره کارت را عملیاتی نموده است بر این اساس مشتریانی که از این بانک تسهیلات گرفته اند می توانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق تلفن بانک ( 09602) نسبت به باز پرداخت اقساط خود اقدام نمایند.
شایان ذکراست این بانک در راستای پاسخگویی بیشتر به مشتریان و خلق ارزش افزوده با ایجاد مرکز صدای سپهر با کد 09602 که در سراسر کشور قابل دسترسی است، آماده ارایه خدماتی نظیر؛ اطلاع از آخرین وضعیت موجودی حساب، اطلاع از سه گردش آخرحساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، اعلام مفقودی کارت، اطلاع از آخرین وضعیت چک ، انتقال وجه بین حسابهای مشتری و دریافت اقساط تسهیلات مشتریان از طریق تلفن بانک میباشد.
همچنین این مرکز خدماتی همچون پرداخت و ثبت نام پرداخت خودکار دورهای قبوض، اطلاع از نشانی و تلفن شعب، اطلاع از انواع خدمات بانکی، اطلاع از آخرین وضعیت سهام بانک را فراهم ساخته و کارشناسان این مرکز آماده دریافت و اعلام شکایت، پیشنهادها ، انتقادات و ارایه مشاوره به مشتریان میباشند.
بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از 49 میلیون حساب سپهری، نصب بیش از 380 هزار دستگاه پایانه فروش و راهاندازی 3 هزار 980 دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور داراست.