به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، در این کنفرانس سه روزه علاوه بر ارائه مباحث علمی و مقالات تخصصی، نمایشگاهی از توانمندیها و دستاوردهای سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی به معرض دید شرکت کنندگان گذاشته شده بود.
در مراسم اختتامیه این کنفرانس که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد، بانک دی در سه بخش حائز رتبه برتر شد و مورد تقدیر برگزار کنندگان قرار گرفت.
هیات داوران کنفرانس نظام اداری الکترونیکی تندیس و لوح برتر را برای سریعترین راهاندازی اتوماسیون اداری در سطح کشور به حوزه مدیریت بانک دی اهدا کرد.
همچنین در پی ارائه مقالهای از سوی مجتبی عزیزی ـ مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه مدیریت بانک دی ـ با عنوان مدیریت جهادی در نظام اداری الکترونیک، تندیس و لوح مقاله برتر به ایشان و بانک دی اهدا شد.
و در نهایت غرفه بانک دی در نمایشگاه جانبی این کنفرانس که پیش از این مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفته بود، غرفه برتر شناخته شد و تندیس و لوح برتر غرفهآرایی به ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط عمومی بانک دی ـ اهدا شد.
تعبیه باجه بانک دی در غرفه که به ارائه خدمات بانکی به مشتریان از جمله گشایش حساب قرضالحسنه میپرداخت و نیز در دسترس قراردادن خدمات و محصولات بانک به صورت الکترونیکی، ارائه دستاوردها و قابلیتهای نظام اداری الکترونیک که در بانک دی صورت گرفته و همچنین نمایش وبسایتهای گروه مالی دی از دیگر برنامههای غرفه بانک دی در حاشیه کنفرانس نظام اداری الکترونیکی بود.