پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618772 تاریخ : 1401/05/26-12:37:12
,2,
بانک توسعه تعاون گواهینامه استاندارد 10002 و 10004 را دریافت کرد

بانک توسعه تعاون گواهینامه استاندارد 10002 و 10004 را دریافت کرد

بانک توسعه موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری) و ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری) از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد نماینده TUV INTERCERT آلمان شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی در مراسم دریافت گواهینامه گفت:بانک توسعه تعاون به عنوان یک سازمان بالغ به این باور رسیده است که برای دستیابی به تعالی سازمانی باید از ظرفیت های برون سازمانی همچون موسسات ارزیابی استاندارد استفاده کند.
وی افزود: اگر می خواهیم بقا داشته باشیم باید به ذینفعان درون و بیرون سازمان توجه داشته باشیم.
وی افزود:تمرکز اصلی ما در بانک بر این است تا صدای مشتری به عنوان مهم ترین ذینفع شنیده شود بر همین اساس با به روزرسانی نرم افزار مرکز تماس مشتریان،سعی بر آن شده است تا هوشمندسازی در این بخش اتفاق افتد.
معادی با تقدیر ازاقدامات ادارات کل بازرسی و رسیدگی به شکایات،امور مشتریان و توسعه بازار واداره کل سازمان و روش ها گفت:به عنوان یک سازمان پیشرو وظیفه داریم در مسیر استاندارد حرکت کنیم.اگر یاد بگیریم با مشتری به عنوان ذینفع برون سازمانی و با کارمندان به عنوان ذینفع درون سازمانی به دنبال تبادل اطلاعات و آگاهی رسانی باشیم،پس در مسیر درستی قرار گرفته ایم.
معاون مدیرعامل در امور استان ها وبازاریابی بیان کرد:اگر صحبت ها و انتقاد ذینفعان سازمان در ابتدا شنیده شود میزان شکایات کمتر می شود.
گفتنی است ،بررسی شرکت آرین توف پاسارگاد نشان می دهد،بانک توسعه تعاون با اجرای یک سری اقدامات موفق به دریافت استاندارد 10002 و 10004 شده است.تمرکز بر این استانداردها منجر به ارتقای تجربه مشتری در بانک می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران