به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ هدف از این جشنواره که روز یکشنبه، 29 آذرماه سال جاری و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، تبیین رعایت حقوق مصرفکنندگان در حوزه بانک و بیمه عنوان گردید.
بر همین اساس، در این جشنواره از برترینهای حوزه بانک و بیمه از منظر: مشتری مداری، نیازسنجی مشتریان، ارائه خدمات مطلوب و رعایت حقوق مادی و معنوی مشتریان و ... توسط مدیران بانکی و بیمهای قدردانی بهعمل آمد و بانک آینده در فرآیند سنجش و ارزیابیِ منطبق بر اصول تخصصی و علمی، به عنوان بانک حامی حقوق مصرف کننده، شایسته تقدیر شناخته شد و موفق به دریافت نشان عالی این جشنواره در قالب تندیس «رضایتمندی مشتری» گردید.
این تندیس از طریق آقایان؛ دکتر جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان؛ دکتر موحدی، مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دکتر بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری به بانک آینده اعطا گردید.
گفتنی است؛ این موفقیّت، به دلیل نهادینه شدن اصل «مشتریمحوری» و رعایت آن در تمامی سطوح بانک آینده به دست آمده است. از همین رو، کلیه فعالیتهای بانک آینده همواره بر مبنای میزان رضایت مندی و ارزش آفرینی برای مشتریان در مسیر سرآمدی، برنامهریزی میشود.
شایان ذکر است؛ نخستین جشنواره ملی رضایت مندی مشتری در حوزه بانک و بیمه با سخنرانی مسؤولان بلند پایه کشوری و مدیران عالی رتبه و با حضور مدیران ارشد وزارت خانه های مرتبط و اساتید و صاحب نظران این عرصه برگزار شد.