پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:«روابطعمومی بانک آینده»، بر اساس رأی هیأت داوران یازدهمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران در سال 1393، در بخش «تکریم ارباب رجوع» در سطح ملی، بهعنوان روابطعمومی برتر شناخته شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,در مراسم اختتامیه دهمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومیها، تندیس ویژه جشنواره از سوی هیأت داوران یازدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران در سال 1393، به روابطعمومی بانک آینده اعطا گردید.
بانک آینده، در راستای ارج نهادن به شأن و جایگاه هموطنان و ارباب رجوع گرامی و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان، بسترهای ارتباط دوسویه را با بهرهگیری از ابزارهایی همچون: پست الکترونیکی، سامانه پیام کوتاه، تلفن و ارتباط حضوری و مستقیم فراهم ساخته است. در همین راستا نیز همزمان با آغاز فعالیت خود، مرکز ارتباط بانک آینده را به شماره 27663200-021 راهاندازی نمود که طی آن مشتریان میتوانند ضمن طرح پرسشهای خود و برخورداری از مشاوره کارشناسان مرکز، انتقادات و پیشنهادهای خود را در سریعترین زمان ممکن بهاطلاع مراجع ذیربط برسانند.
شایان ذکر است؛ دهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومیها، با موضوع «روابط عمومی؛ دیروز، امروز، فردا» در روزهای 6 و 7 آبانماه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد که طی آن، صاحبنظران داخلی و خارجی، استادان، دانشجویان و مدیران حوزه روابطعمومی و ارتباطات در سخنرانیها و نشستهای علمی مرتبط با این موضوع، حضور یافتند.