پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178125 تاریخ : 1394/12/17-01:48:09
,1,16,17,
بانک انصار با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب جایزه سطح اشتهار به کیفیت را به دست آورد

بانک انصار با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب جایزه سطح اشتهار به کیفیت را به دست آورد

در پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارمی گردد، بانک انصار موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازاداره کل بازاریابی و تبلیغات، بانک انصار براساس ارزیابی های دقیق کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مبتنی بر استانداردهای بین المللی و شواهد و مستندات صورت می گیرد، شایسته دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت در ارایه خدمات بانکداری الکترونیک شناخته شده و در مراسم اختتامیه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رؤسای سازمان ملی استاندارد و سازمان بهره‌وری ایران جایزه را دریافت کند.

براساس گزارش مذکور جایزه ملی کیفیت ایران که دارای سطوح گواهینامه اهتمام به کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت و تندیس می باشد، در اجرای مصوبه‌های یکصد و دومین و یکصد و چهارمین جلسه شورای عالی استاندارد کشور و در جهت توسعه و ترویج دانش مدیریت کیفیت و استفاده آن در سازمان‌های دولتی، خصوصی و تعاونی اعم از خدماتی یا تولیدی، طراحی و براساس مفاد این نظامنامه به اجرا گذاشته می‌شود و در پنجمین دوره این جایزه در سال 1394 از میان 58 شرکت دولتی و خصوصی ثبت‌نام شده، تنها 25 شرکت موفق به کسب امتیازهای لازم جهت رتبه‌بندی در سطوح جایزه شدند.

شایان ذکر است بانک انصار در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت در سال 1393، موفق به اخذ گواهینامه «اهتمام به کیفیت» شد و پس از آن براساس طرح تحول مرحله 1 به بهبود فرایندهای کاری و عملکرد خود در حوزه‌های مختلف و به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت تا شایستگی دریافت جایزه سطح بالاتر را کسب کند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران